Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Valášková, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:46Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:46Z
dc.date.issued 2016-11-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39676
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika, se zabývá klíčovými procesy, které probíhají v procesu autoregulace učení u studentů. Stěžejním tématem jsou zde právě nonkognitivní procesy a subjektivní vnímání studentů jejich procesu autoregulace učení. Teoretická část diplomové práce je tvo-řena teoretickými východisky z oblasti procesu učení, autoregulace a autoregulace učení, faktorů, které ovlivňují autoregulaci učení a věnuje se dále i výzkumnému souboru, což jsou studenti oboru Sociální pedagogika. V praktické části popisujeme námi realizovaný výzkum procesu autoregulace učení. Naším cílem je zjistit, jakým způsobem probíhají nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika.
dc.format 85
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject autoregulace cs
dc.subject autoregulace učení cs
dc.subject proces učení cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject nonkognitivní procesy cs
dc.subject self-regulatation en
dc.subject self-regulated learning en
dc.subject learning process en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject non-cognitive processes en
dc.title Nonkognitivní procesy autoregulace učení u studentů oboru Sociální pedagogika
dc.title.alternative Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of Subject Social Pedagogy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis with title Non-Cognitive Processes of Self-Regulated Learning in Students of subject Social pedagogy, deals with key processes, which takes place in process of self-regulated learning at students. The main topics are the non-cognitive processes and stu-dents subjective perception of their process of self-regulated learning. The Theoretical part of thesis is formed by theoretical resources from learning procesess, self-regulation and self-regulated learning, circumstances which affects self-regulated learning and follow up also research file, thus students of subject Social pedagogy. In the practical part, we describe our research of self-regulated learning. Our goal is detect how does non-cognitive processes take place in self-regulated learning in Students of subject Social pedagogy.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 45014
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject vysokoškolské studium cs
local.subject social pedagogy en
local.subject college study en


Files in this item

Files Size Format View Description
valášková_2017_dp.pdf 1.607Mb PDF View/Open None
valášková_2017_op.doc 52.5Kb Unknown View/Open None
valášková_2017_vp.doc 57Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account