Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 
Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Author: Tomaštíková, Eliška
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se věnuje problematice subjektivní odpovědnosti učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně-znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje vymezením ústředních pojmů práce, a tím je pedagog ve výchovně-vzdělávacím procesu, jeho osobnost a profese. Práce také poskytuje náhled do problematiky self-efficacy, osobně vnímané zdatnosti učitelů. V neposlední řadě se zabývá vymezením pojmu školní úspěšnost a neúspěšnost a také se zaměřuje na specifikaci sociálního prostředí. Hlavním cílem praktické části je zjištění podílu subjektivní odpovědnosti učitele za školní úspěchy a neúspěchy žáků ze sociálně-znevýhodněného prostředí. Zjištěné podíly jsou dále porovnávány pro zajímavější výstupy diplomové práce. K realizaci výzkumu je zvolena metoda kvantitativního výzkumu, prostřednictvím dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39859
Date: 2016-11-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 45288


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomaštíková_2017_dp.pdf 2.034Mb PDF View/Open None
tomaštíková_2017_op.docx 21.02Kb Unknown View/Open None
tomaštíková_2017_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account