Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku |
Author: |
Havrlantová, Lenka
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Tato práce je zaměřena na proxemiku dětí školního věku a na sociální prostředí jako možný faktor, který ji ovlivňuje. V teoretické části je nejprve stručně načrtnuta problematika komunikace jako takové, pak se podrobněji zabývám neverbální komunikací, zvláště proxemikou. Dále charakterizuji dvě sociální prostředí a to rodinné a prostředí dětského domova. Praktická část je věnována výzkumu, zda existuje statisticky významný rozdíl v proxemice dětí ve věku od 6 do 11 let, které vyrůstají v úplných rodinách a dětí vyrůstajících v dětských domovech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4000
|
Date:
|
2007-05-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
B
6809
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account