Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Havrlantová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:11:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T12:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4000
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na proxemiku dětí školního věku a na sociální prostředí jako možný faktor, který ji ovlivňuje. V teoretické části je nejprve stručně načrtnuta problematika komunikace jako takové, pak se podrobněji zabývám neverbální komunikací, zvláště proxemikou. Dále charakterizuji dvě sociální prostředí a to rodinné a prostředí dětského domova. Praktická část je věnována výzkumu, zda existuje statisticky významný rozdíl v proxemice dětí ve věku od 6 do 11 let, které vyrůstají v úplných rodinách a dětí vyrůstajících v dětských domovech. |
cs |
dc.format |
52 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
928131 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
neverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
proxemika
|
cs |
dc.subject |
úplná rodina
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
non-verbal communication
|
en |
dc.subject |
proxemics
|
en |
dc.subject |
entire family
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.title |
Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Social environment as a factor having influence on proxemics of school-age children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ernest, Barbara |
|
dc.date.accepted |
2007-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on proxemics of school-age children and social environment as a possible factor, which has an impact on it. In the theoretical part is a brief description of communication itself on the beginning, then I more concerned with non-verbal communication, especially proxemics. Then I describe two social environments and that id the family and children's home. Practical part is aimed at the research, if there can exist any statistically significant difference in proxemics of children in ages from 6 to 11, those grow up in entire families and children in children's home. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6809
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account