A Business Plan for a New Cosmetics Company
Show full item record
No preview available
Title:
|
A Business Plan for a New Cosmetics Company |
Author: |
Široká, Pavla
|
Advisor: |
Virglerová, Zuzana
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování konkrétního podnikatelského záměru. Teoretická část se zabývá pojmy, jako jsou podnikání a podnikatel, dále zde lze najít potřebnou terminologii a zásady pro vypracování podnikatelského plánu. V analytické části se poté pracuje s těmito zásadami pro vytvoření reálného plánu pro vytvoření nové kosmetické firmy. Velkou část této bakalářské práce představuje průzkum trhu, který byl proveden formou dotazníku a analýzy konkurence. Cílem této práce je formulovat podnikatelský plán pro založení přírodní kosmetické firmy a dokázat, zda je tento podnikatelský plán realizovatelný. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40075
|
Date:
|
2016-11-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
45577
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account