A Business Plan for a New Cosmetics Company
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Virglerová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Široká, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:37Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40075
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování konkrétního podnikatelského záměru. Teoretická část se zabývá pojmy, jako jsou podnikání a podnikatel, dále zde lze najít potřebnou terminologii a zásady pro vypracování podnikatelského plánu. V analytické části se poté pracuje s těmito zásadami pro vytvoření reálného plánu pro vytvoření nové kosmetické firmy. Velkou část této bakalářské práce představuje průzkum trhu, který byl proveden formou dotazníku a analýzy konkurence. Cílem této práce je formulovat podnikatelský plán pro založení přírodní kosmetické firmy a dokázat, zda je tento podnikatelský plán realizovatelný. |
|
dc.format |
57 stran (84 709 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
přírodní kosmetika
|
cs |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
natural cosmetics
|
en |
dc.title |
A Business Plan for a New Cosmetics Company |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for a New Cosmetics Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2017-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the creation of a specific business plan. The theoretical part deals with the notions of entrepreneurship and entrepreneur, moreover the required terminology and principles of writing a business plan can be found there. In the analytical part these principles are used to create an actual business plan for a new cosmetics company. The main part of this bachelor thesis represents the market analysis, which was conducted using a questionnaire, and a competition analysis. The aim of this bachelor thesis is to form a business plan for a new natural cosmetics company and determine whether the establishment of this company is feasible. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
45577
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-03 |
|
local.subject |
podnikatelské plány
|
cs |
local.subject |
business planning
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account