A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Author: Tellerová, Taťána
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzy marketingového mixu obzvláště na služby jedné konkrétní firmy a to Effect studia, které se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl. Cílem je analyzovat aspekty firemního marketingového mixu a také doporučit zlepšení za účelem vyššího zisku a lepšího udržení na trhu, který je plný konkurence. Teoretická část se zaměřuje na aspekty marketingového mixu a různými marketingovými analýzami, které poodhalí možnosti a zlepšení. Praktická část této práce je zaměřená na marketingový mix fitness centra a také na přímou konkurenci. Marketingové analýzy obou těchto fitness center mohou poodhalit rozdíly mezi nimi a skryté možnosti. Závěr této práce je zaměřený na doporučení pro prvně zmíněné fitness studio.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40133
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 45657


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tellerová_2017_dp.pdf 1.946Mb PDF View/Open None
tellerová_2017_op.doc 47Kb Unknown View/Open None
tellerová_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account