A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje |
| Author: |
Tomková, Veronika
|
| Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován marketingový mix podniku, analyzován dotazník, který se zaobírá hodnocením spokojenosti zákazníků Baru, který neexistuje, popsána konkurence a proveden benchmarking. V závěru práce jsou navrhnuta zlepšení pro budoucí vývoj společnosti a také definovány náklady spojené s návrhy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40135
|
|
Date:
|
2016-11-11 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
|
Grade for thesis and defense:
|
C
45659
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account