Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení kvality služeb hotelu Skanzen |
Author: |
Magdálková, Adéla
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení kvality poskytovaných služeb hotelu Skanzen. Data byla zpracována prostřednictvím analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Vyhodnocení analýzy bylo provedeno plus/minus maticí analýzy SWOT, která poukázala na hlavní slabé stránky hotelu - chybějící program pro děti, vzhled webových stránek, dopravní dostupnost, nízkou návštěvnost restaurace a nedostatek personálu v restauraci. Na základě analýzy byl vytvořen projekt, který obsahuje řadu návrhů. Ty si kladou za cíl zvýšit obsazenost hotelu, zvýšit povědomí o hotelu, udržet stávající zákazníky a přilákat zákazníky nové. Hlavním výsledkem práce je projekt, jehož realizace umožní hotelu eliminovat slabé stránky a tím zlepšit kvalitu služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40143
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
45668
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account