Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice
Author: Tomalová, Zuzana
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na základě výstupů situační analýzy jsou pro společnost Hamé navrženy konkrétní komunikační prostředky. Na závěr je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40225
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 45769


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomalová_2017_dp.pdf 6.210Mb PDF View/Open None
tomalová_2017_op.docx 24.09Kb Unknown View/Open None
tomalová_2017_vp.docx 24.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account