Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol |
Author: |
Vybíral, Lukáš
|
Advisor: |
Čada, Jan
|
Abstract:
|
Cílem této závěrečné práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol. V teoretické části práce jsou popsány poznatky týkající se marketingové komunikace, situačních analýz, marketingového výzkumu a tvorby projektů. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při analýzách a tvorbě projektu. Na základě situačních analýz a marketingového výzkumu je následně zpracován projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40226
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
45771
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account