Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Mičková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:04Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40309
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání sociálních sítí. Práce je zaměřena na vybrané brněnské divadlo. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky o marketingové komunikaci, a to jak klasické, tak moderní komunikaci. Dále teoretická část zahrnuje informace o nejvyužívanějších sociálních sítích a možnostech propagace prostřednictvím jejich využívání. V praktické části je prostřednictvím dotazníku zjišťována a následně analyzována návštěvnost divadel, využívání internetu a sociálních sítí. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a možnosti zlepšení stávající marketingové komunikace a propagace vybraného divadla. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální síť
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
theatre
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí jako marketingového nástroje pro vybrané divadlo |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Networks for Marketing of Selected Theatre |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with analysis of social networks. The thesis is focused on selected theatre in Brno. In the theoretical part there are findings of marketing communication, both classical and modern communication. Furthermore the theoretical part consists of information about the most used social networks and promotional opportunities of their use. In the practical part there is questionnaire to find out and analyse information about theatre attendance and use of internet and social networks. On the basis of estabilished information are formulated proposals and possibilities to improve the current marketing communication and promotion at selected theatre. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45899
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account