Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Palátová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40343
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky. |
|
dc.format |
72 s. (73 014 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Strategy of Selected Product of Company EFIOS, spol. s r.o |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2017-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the creation of a marketing strategy for the product of the company EFIOS spol. s.r.o. This thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the knowledge about strategic and target marketing, marketing mix, marketing environment and analyses connected to the marketing environment. The theoretical part provides background, reinforcing the practical section. The practical part characterizes the selected company and the product portfolio of that company, as well as the marketing strategy of launching a product on the market and the current marketing strategy that consists of the PEST and SWOT analysis. In concluding of the practical part, the product marketing strategy is developed and listed for the following years. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45952
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account