Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti |
Author: |
Němečková, Lenka
|
Advisor: |
Macháček, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodiky šetření spokojenosti se službami po-skytovanými Městském úřadem v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, jako jsou veřejný sektor, veřejná správa a veřejné služby. Také podrobně rozebírá pojem spokojenost občanů se službami veřejné správy. Dále popisuje metody marketingového výzkumu a metody sběru primárních dat. Podrobněji se zaměřuje na popis dotazníkového šetření a pojmu mystery client. Na začátku praktické části je představen Městský úřad v Uherském Hradišti a popsány činnosti vybraných odborů. Dále je vytvořena metodika šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. Na základě této metodiky je provedeno šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. V souvislosti s výsledky šetření spokojenosti jsou na konci praktické části práce zpracovány návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40474
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
D
46131
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account