dc.contributor.advisor | Rogožanová, Lenka | |
dc.contributor.author | Havelková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2010-07-15T12:33:18Z | |
dc.date.available | 2010-07-15T12:33:18Z | |
dc.date.issued | 2007-04-19 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/4048 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na využití inscenační metody - tvořivé dramatiky v pedagogické práci na 1. stupni ZŠ. Rozebírá historické kořeny dramatické výchovy a ukazuje její význam pro sociální učení jedince. Zaměřuje se na sociálně - emoční vývoj osobnosti dítěte v období mladšího školního věku. Rozebírá formy a metody dramatické výchovy. Ukazuje praktické využití a cíle dramatické výchovy v pedagogickém procesu. | cs |
dc.format | 52 s. | cs |
dc.format.extent | 434709 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Pouze v rámci univerzity | |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | tvořivá dramatika | cs |
dc.subject | výchova prožitkem | cs |
dc.subject | sociální rozvoj | cs |
dc.subject | emocionální rozvoj | cs |
dc.subject | emoční inteligence | cs |
dc.subject | sociální učení | cs |
dc.subject | sociální vztahy | cs |
dc.subject | rozvoj osobnosti | cs |
dc.subject | citová výchova | cs |
dc.subject | dramatická improvizace | cs |
dc.subject | hraní rolí | cs |
dc.subject | osobnost učitele | cs |
dc.subject | vlastní zkušenost | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cs |
dc.subject | dramatic education | en |
dc.subject | creative drama | en |
dc.subject | education by experience | en |
dc.subject | social development | en |
dc.subject | emotional development | en |
dc.subject | emocional intelligence | en |
dc.subject | social learning | en |
dc.subject | social relations | en |
dc.subject | personality development | en |
dc.subject | emocional education | en |
dc.subject | dramatic improvisation | en |
dc.subject | acting parts | en |
dc.subject | personality of teacher | en |
dc.subject | personal experience | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | Primary school | en |
dc.title | Inscenační metoda - metoda prožitku ve výuce | cs |
dc.title.alternative | The method of inscenation - education by experience | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Mazánková, Libuše | |
dc.date.accepted | 2007-06-21 | |
dc.description.abstract-translated | Aim of the work is to use method of inscenation - creative drama for pedagogical schoolwork at primary school. It analyses historical roots of dramatic education and presents its importance for social learning of an individual. It is directed towards social and emotional development of a child at primary school. It analyses forms and methods of dramatic education. It demonstrates practical use and aims of dramatic education in pedagogical process. | en |
dc.description.department | Institut mezioborových studií | cs |
dc.description.result | obhájeno | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/97 | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/220 | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 1006289 | |
dc.date.assigned | 2006-04-30 | |
utb.result.grade | A | |
local.subject | první stupeň základní školy | cs |
local.subject | vývoj osobnosti | cs |
local.subject | elementary school | en |
local.subject | personality development | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
havelková_2007_bp.pdf | 424.5Kb |
View/ |
|
havelková_2007_vp.doc | 42.19Kb | Microsoft Word |
View/ |
havelková_2007_op.png | 35.45Kb | PNG image |