Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars

DSpace Repository

Language: English čeština 

Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars

Show full item record

No preview available
Title: Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Author: Iushkina, Daria
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: V současné době je situace na mezinárodním trhu mezi producenty automobilů nezávislé producenty spíše konkurenční a to je povzbuzuje najít nové způsoby a nástroje, aby přilákali zákazníky. Většina automobilek zvolila strategii šetrnou k životnímu prostředí, založenou na světové ekologické situaci. Více než to, že nedávný skandál s emisemi u Volkswagenu donutil téměř všichni hráče trhu věnovat velkou pozornost otázce životního prostředí. Navíc úspěch Tesly dokázal, že je zde vysoká možnost masového zavedení elektromobilů na trh. Společnosti jako BMW, Volkswagen, Renault Group atd. investovali miliardy do rozvoje hybridů či elektromobilů (EV). Potenciální jedničkou na českém trhu je Škoda Auto se svými novými koncepty elektromo-bilů a hybridních automobilů. Společnost se těší velké oblibě po celém světě díky svým vysokým standardům kvality a modernímu designu. Cílem projektu je identifikovat správný způsob rozvoje společnosti v oblasti trhu s EV v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40560
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: C 46281


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
iushkina_2017_dp.pdf 3.088Mb PDF View/Open None
iushkina_2017_op.pdf 949.9Kb PDF View/Open None
iushkina_2017_vp.docx 23.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account