dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Vychodilová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:05:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T16:05:20Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4111
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části je definován pojem celebrita, vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporu-čovatelem značky a dále popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktická část popisuje legislativní možnosti a omezení celebrit v reklamách v ČR, analýzu reklamních kampaní s celebritami (AHA!, Bramac, Vodafone, ) a výsledky dotazování na téma "přínos celebrit reklamě". Dotazování bylo zaměřeno na marketingové pracovníky významných firem (Vodafone, Interspar, DHL, OBI, ), celebrity (Helena Vondráčková, Václav Upír Krejčí, Jiří Macháček, Petra Janů, Heidi Janků ) a laickou veřejnost. Praktická část dále obsahuje předpověď budoucího vývoje celebrit v reklamě. Klíčová slova: V teoretické části je definován pojem celebrita, vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporu-čovatelem značky a dále popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktická část popisuje legislativní možnosti a omezení celebrit v reklamách v ČR, analýzu reklamních kampaní s celebritami (AHA!, Bramac, Vodafone, ) a výsledky dotazování na téma "přínos celebrit reklamě". Dotazování bylo zaměřeno na marketingové pracovníky významných firem (Vodafone, Interspar, DHL, OBI, ), celebrity (Helena Vondráčková, Václav Upír Krejčí, Jiří Macháček, Petra Janů, Heidi Janků ) a laickou veřejnost. Praktická část dále obsahuje předpověď budoucího vývoje celebrit v reklamě. |
cs |
dc.format |
67 s, 22 s příloh. |
cs |
dc.format.extent |
621344 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Celebrita
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
mluvčí značky
|
cs |
dc.subject |
doporučovatel značky
|
cs |
dc.subject |
analýza re-klamních kampaní s celebritami
|
cs |
dc.subject |
legislativní omezení
|
cs |
dc.subject |
motivace celebrit
|
cs |
dc.subject |
Celebrity
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
voice of mark
|
en |
dc.subject |
promoter
|
en |
dc.subject |
match maker
|
en |
dc.subject |
analysis of advertising campaigns with celebrities
|
en |
dc.subject |
legislative limitation/restriction
|
en |
dc.subject |
motivation of celebrities
|
en |
dc.title |
Celebrity v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
Celebrities in advertisment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part deals with definition of term "Celebrity", explanation of difference between a speaker and mark promoter and it also provides principles for the correct choice of celebrities and their performance in advertisment. The practical part describes legislative scope and limitation of celebrities in commercials made in the Czech republic as well as analysis of advertising campaigns with celebrities (AHA!, Bramac, Vodavode, etc), and results from interviews made on topic "Celebrities's contribution to advertisment". The questionaire has been focused on marketing employees of significant companies (Vo-dafone, Interspar, DHL, Peitro Filipi, , celebrities (Helena Vondráčková, Václav Upír Krejčí, Jiří Macháček, Petra Janů, Heidi Janků and others) as well as non-professional pub-lic. The practical part also offers a forecast for the future development of celebrities in the advertising sphere. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4885
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|