Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal |
Author: |
Dvořák, Petr
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového výzkumu a ekonomických analýz. Praktická část obsahuje charakteristiku resortu Valachy. Další část se věnuje analýze marketingového a komunikačního mixu Wellness Horal. Dále je v této části kladen důraz na provedení situačních analýz. Na závěr je zpracováno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Projektová část obsahuje návrh komunikačního plánu s ohledem na stávající komunikační aktivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41343
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
47481
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account