Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Dvořák, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:04Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41343
dc.description.abstract Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového výzkumu a ekonomických analýz. Praktická část obsahuje charakteristiku resortu Valachy. Další část se věnuje analýze marketingového a komunikačního mixu Wellness Horal. Dále je v této části kladen důraz na provedení situačních analýz. Na závěr je zpracováno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Projektová část obsahuje návrh komunikačního plánu s ohledem na stávající komunikační aktivity.
dc.format 98 S. (122 328 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject resort Valachy cs
dc.subject Wellness Horal cs
dc.subject Velké Karlovice cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject wellness cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Valachy resort en
dc.subject Wellness Horal en
dc.subject Velke Karlovice en
dc.subject tourism en
dc.subject wellness en
dc.subject marketing communications en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject competition analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.title Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal
dc.title.alternative Project for Increase of Attendance of Thermal Baths Wellness Horal
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis processes project of attendance increase of thermal pools Wellness Horal in Velke Karlovice. The theoretical part defines and clarifies tourism services such as wellness. It also deals with a general explanation of marketing with a focus on marketing services. It describes the marketing and communication mix of services with a focus on tourism. In this section is also included theoretical description of market research and economic analysis. The practical part contains the characteristics of the resort Valachy. Another section is devoted to the analysis of marketing and communication mix of Wellness Horal. Great emphasis is placed on the situation analysis. Finally, it is processed and evaluated questionnaire. The project part contains a draft communication plan with regard to existing communication activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47481
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořák_2017_dp.pdf 5.200Mb PDF View/Open None
dvořák_2017_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
dvořák_2017_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account