Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41343
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového výzkumu a ekonomických analýz. Praktická část obsahuje charakteristiku resortu Valachy. Další část se věnuje analýze marketingového a komunikačního mixu Wellness Horal. Dále je v této části kladen důraz na provedení situačních analýz. Na závěr je zpracováno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Projektová část obsahuje návrh komunikačního plánu s ohledem na stávající komunikační aktivity. |
|
dc.format |
98 S. (122 328 znaků) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
resort Valachy
|
cs |
dc.subject |
Wellness Horal
|
cs |
dc.subject |
Velké Karlovice
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
wellness
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Valachy resort
|
en |
dc.subject |
Wellness Horal
|
en |
dc.subject |
Velke Karlovice
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
wellness
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal |
|
dc.title.alternative |
Project for Increase of Attendance of Thermal Baths Wellness Horal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis processes project of attendance increase of thermal pools Wellness Horal in Velke Karlovice. The theoretical part defines and clarifies tourism services such as wellness. It also deals with a general explanation of marketing with a focus on marketing services. It describes the marketing and communication mix of services with a focus on tourism. In this section is also included theoretical description of market research and economic analysis. The practical part contains the characteristics of the resort Valachy. Another section is devoted to the analysis of marketing and communication mix of Wellness Horal. Great emphasis is placed on the situation analysis. Finally, it is processed and evaluated questionnaire. The project part contains a draft communication plan with regard to existing communication activities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47481
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account