dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Vaněk, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41369
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění všech prvků integrované marketingové komunikace. Analytická část pak aplikuje získané teoretické poznatky do prostředí zvolené firmy. Jsou provedeny marketingové situační analýzy: SWOT a Porterova analýza oborového okolí, dále je rozebrána současná marketingová komunikace a realizován marketingový výzkum u zákazníků společnosti. Poslední kapitolou práce je aplikační část, která navrhuje konkrétní řešení pro efektivnější integraci a vyladění konceptu integrované marketingové komunikace v prostředí podniku. |
|
dc.format |
125 s. (189 953 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter´s analysis
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Integrated Marketing Communication of Company Ferona Thyssen Plastics, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is dedicated to integrated marketing communication, its analysis of the company FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. then presents opportunities for improvement and optimization in the company. The theoretical part includes a literature review, also is introducing a marketing communication, marketing planning including analysis and describes in more detail the nature, components, the process and the tuning of all components of integrated marketing communications. The analytical part applies theoretical knowledge in the environment of the selected company. These marketing situational analysis are done: SWOT analysis and Porter's analysis of the professional environment, further is discussed the current marketing communication and the marketing research conducted among the company's customers. The last charter of the thesis is the application part, which proposes specific solutions for efficient integration and tuning of the concept of integrated marketing communications in the enterprise environment. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47519
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|