Komunikace kosmetické značky Lush
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace kosmetické značky Lush |
Author: |
Strouhalová, Tereza
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu. V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing. Další kapitoly se zabývají jejím marketingovým a komunikačním mixem. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41408
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
47562
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account