Komunikace kosmetické značky Lush

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace kosmetické značky Lush

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Strouhalová, Tereza
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:11Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41408
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace kosmetické značky Lush. Teoretická část popisuje pojmy, které souvisí s existencí značky- marketingový výzkum a komunikační mix. Protože se značka Lush zabývá ekologií, je třetí kapitola věnována zelenému marketingu. V praktické části se nachází analýza značky Lush- její historie, logo, poslání, hodnoty, cílová skupina, konkurence a zelený marketing. Další kapitoly se zabývají jejím marketingovým a komunikačním mixem. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení.
dc.format 80 s. (143 093 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject Lush cs
dc.subject kosmetická značka cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject zelený marketing cs
dc.subject focus group cs
dc.subject brand en
dc.subject Lush en
dc.subject cosmetic brand en
dc.subject communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject green marketing en
dc.subject focus group en
dc.title Komunikace kosmetické značky Lush
dc.title.alternative The Communication of the Cosmetic Brand Lush
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with analysis of the communication of the cosmetic brand Lush. The theoretical part explains definition of brand- marketing mix and communication mix. Because the brand Lush deals with ecology, the third chapter is about green marketing. In practical part there is the analysis of the brand Lush- their logo, history, mission, values, target group and competition. The next chapter is a research focus group and its evaluation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47562
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
strouhalová_2017_dp.pdf 3.074Mb PDF View/Open None
strouhalová_2017_op.doc 501.6Kb Unknown View/Open None
strouhalová_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account