Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
Author: Šúmská, Denisa
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP) studenty vysokých škol a porovnat povědomí českých a portugalských studentů. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement" jakožto nástrojem marketingové komunikace, jeho definicí, historií, vývojem, rozdělením a legislativní úpravou. Praktická část pak zkoumá, jak vnímají filmový product placement studenti vysokých škol v České republice a v Portugalsku, zda si jeho začlenění do snímku všímají a zda je tato forma komunikace nějakým způsobem ovlivňuje. Následně je přístup obou skupin porovnán.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41412
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47567


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šúmská_2017_dp.pdf 2.094Mb PDF View/Open None
šúmská_2017_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
šúmská_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account