Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Šúmská, Denisa
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:12Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41412
dc.description.abstract Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP) studenty vysokých škol a porovnat povědomí českých a portugalských studentů. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement" jakožto nástrojem marketingové komunikace, jeho definicí, historií, vývojem, rozdělením a legislativní úpravou. Praktická část pak zkoumá, jak vnímají filmový product placement studenti vysokých škol v České republice a v Portugalsku, zda si jeho začlenění do snímku všímají a zda je tato forma komunikace nějakým způsobem ovlivňuje. Následně je přístup obou skupin porovnán.
dc.format 55 s. (74 642 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject product placement cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject on-line dotazníkové šetření cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject Portugalsko cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject studenti cs
dc.subject komparativní analýza cs
dc.subject doporučení cs
dc.subject product placement en
dc.subject perception en
dc.subject on-line survey en
dc.subject focus group en
dc.subject Czech Republic en
dc.subject Portugal en
dc.subject legislation en
dc.subject students en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject recommendation en
dc.title Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
dc.title.alternative Perception of Product Placement in Czech Republic and Portugal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Jana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to describe the percepcion of product placement (PP) in movies by university students and to compare their attitude in the Czech Republic and Portugal. The theoretical part describes the term and its definition, as well as the history, development and legislation. The practical part examines students' attitude to product placement, their ability to notice branded products in movies and the impact of this advertising technique. In the end, there is a comparison of the attitude of Czech and Portuguese students.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47567
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
šúmská_2017_dp.pdf 2.094Mb PDF View/Open None
šúmská_2017_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
šúmská_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account