Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Šúmská, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41412
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP) studenty vysokých škol a porovnat povědomí českých a portugalských studentů. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement" jakožto nástrojem marketingové komunikace, jeho definicí, historií, vývojem, rozdělením a legislativní úpravou. Praktická část pak zkoumá, jak vnímají filmový product placement studenti vysokých škol v České republice a v Portugalsku, zda si jeho začlenění do snímku všímají a zda je tato forma komunikace nějakým způsobem ovlivňuje. Následně je přístup obou skupin porovnán. |
|
dc.format |
55 s. (74 642 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
on-line dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
Česká republika
|
cs |
dc.subject |
Portugalsko
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
studenti
|
cs |
dc.subject |
komparativní analýza
|
cs |
dc.subject |
doporučení
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
on-line survey
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
Czech Republic
|
en |
dc.subject |
Portugal
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.subject |
students
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.subject |
recommendation
|
en |
dc.title |
Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku |
|
dc.title.alternative |
Perception of Product Placement in Czech Republic and Portugal |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to describe the percepcion of product placement (PP) in movies by university students and to compare their attitude in the Czech Republic and Portugal. The theoretical part describes the term and its definition, as well as the history, development and legislation. The practical part examines students' attitude to product placement, their ability to notice branded products in movies and the impact of this advertising technique. In the end, there is a comparison of the attitude of Czech and Portuguese students. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47567
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account