Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje |
Author: |
Vávrová, Kristýna
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v oblasti problematiky palmového oleje. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamního spotu a zabývá se také problematikou spojenou s produkcí palmového oleje. V praktické části se práce věnuje současnému stavu problematiky v České republice, popisu reklamních spotů a organizacím, které stojí za jejich vznikem. Poslední část je věnována vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který zkoumá význam emocí v sociální reklamě zaměřené na problematiku palmového oleje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41416
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47572
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account