Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Vávrová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41416
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v oblasti problematiky palmového oleje. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamního spotu a zabývá se také problematikou spojenou s produkcí palmového oleje. V praktické části se práce věnuje současnému stavu problematiky v České republice, popisu reklamních spotů a organizacím, které stojí za jejich vznikem. Poslední část je věnována vyhodnocení kvalitativního výzkumu, který zkoumá význam emocí v sociální reklamě zaměřené na problematiku palmového oleje. |
|
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
palmový olej
|
cs |
dc.subject |
reklamní spot
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
palm oil
|
en |
dc.subject |
advertising spot
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focused on Issue of Palm Oil |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on social advertising in palm oil issue. The theoretical part explains fundamental terms such as social marketing, social advertising, advertising spot and also deals with palm oil production issue. In the practical part the thesis deals with the current state of the issue in the Czech Republic, with description of advertising spots and with organizations that stand behind them. The last part is devoted to the evaluation of qualitative research, which is focused on the importance of emotions in social advertising focused on palm oil issues. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47572
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account