Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Javorská, Dana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41431
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu se zaměřuje na téma dětské obezity v oblasti sociální reklamy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou reklama, sociální reklama, marketing nebo dětská obezita. Praktická část se nejprve zabývá analýzou sociálních reklam, které byly zveřejněny v uplynulém roce. Zkoumá, jak byly tyto reklamy tematicky zaměřeny a zjišťuje, jaké má téma dětské obezity zastoupení v oblasti sociálních reklam. Poté praktická část analyzuje výsledky kvantitativního šetření, které mělo za cíl zjistit míru povědomí o sociální reklamě s téma-tem dětské obezity ve společnosti.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject obezita cs
dc.subject dětská obezita cs
dc.subject Advertising en
dc.subject social advertising en
dc.subject marketing en
dc.subject social marketing en
dc.subject obesity en
dc.subject childhood obesity en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu
dc.title.alternative Social Publicity Focused on Children´s Obesity
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis on Social Advertising with a focus on child obesity focuses on child obesity in the field of social advertising. The theoretical part defines basic terms such as advertising, social advertising, marketing or child obesity. The practical part deals first with the analysis of social advertisements, which was published last year. It examines how these ads have been thematically targeted and identifies the subject of childhood obesity in social advertising. Then the practical part analyzes the results of the quantitative survey, which aimed to determine the level of public awareness about child obesity issues in society.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47590
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
javorská_2017_dp.pdf 1.224Mb PDF View/Open None
javorská_2017_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
javorská_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account