Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Javorská, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41431
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu se zaměřuje na téma dětské obezity v oblasti sociální reklamy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako jsou reklama, sociální reklama, marketing nebo dětská obezita. Praktická část se nejprve zabývá analýzou sociálních reklam, které byly zveřejněny v uplynulém roce. Zkoumá, jak byly tyto reklamy tematicky zaměřeny a zjišťuje, jaké má téma dětské obezity zastoupení v oblasti sociálních reklam. Poté praktická část analyzuje výsledky kvantitativního šetření, které mělo za cíl zjistit míru povědomí o sociální reklamě s téma-tem dětské obezity ve společnosti. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
obezita
|
cs |
dc.subject |
dětská obezita
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
obesity
|
en |
dc.subject |
childhood obesity
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na dětskou obezitu |
|
dc.title.alternative |
Social Publicity Focused on Children´s Obesity |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis on Social Advertising with a focus on child obesity focuses on child obesity in the field of social advertising. The theoretical part defines basic terms such as advertising, social advertising, marketing or child obesity. The practical part deals first with the analysis of social advertisements, which was published last year. It examines how these ads have been thematically targeted and identifies the subject of childhood obesity in social advertising. Then the practical part analyzes the results of the quantitative survey, which aimed to determine the level of public awareness about child obesity issues in society. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47590
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account