Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě |
Author: |
Jedenástíková, Pavlína
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě seznamuje v teoretické části s historií i současným rozhlasovým trhem v ČR, zabývá se charakteristi-kou a parametry rozhlasové reklamy s orientací na specifika rozhlasových reklamních sděle-ní z pohledu tvorby a realizace rozhlasové reklamní kampaně v praxi. Následně zaměřuje pozornost na charakteristiky mužského a ženského hlasu v kontinuitě jejich aplikace v rozhlasové reklamě. Primárním cílem práce je zjistit, zda klienti zvolené společnosti Radi-ohouse v rámci svých rozhlasových kampaní směřují pozornost k výběru hlasu mluvčího v souvislosti s genderovým zaměřením nabízených produktů, současně pak jaký hlas (ženský či mužský) při tvorbě rozhlasových kampaní preferují. Praktická část práce je postavena na kvantitativním šetření formou dotazníku, jehož výsledky vedou k nalezení odpovědí na výzkumné otázky a dosažení cíle práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41432
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47591
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account