Firemní identita zvolené značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Firemní identita zvolené značky |
Author: |
Kalábová, Radka
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41434
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47593
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account