Firemní identita zvolené značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kalábová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41434
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky. |
|
dc.format |
70 s. (113901) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
název
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
name
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Firemní identita zvolené značky |
|
dc.title.alternative |
Corporate Identity for Selected Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the corporate identity of a company Brainspin. The main part of the research is focused on the analysis of the name, logos and emerging visual identity of the company. In the theoretical part, the thesis focuses on corporate identity and its individual components, as corporate design, philosophy and brand value. In the practical part, the bachelor thesis focuses on the interpretation of the data. The research is conducted through a method of the personal interview with potential and current business partners of the company. The aim of the research is to find out how the company's emerging corporate design is perceived by its customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47593
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account