Firemní identita zvolené značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní identita zvolené značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kalábová, Radka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:14Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41434
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá firemní identitou společnosti Brainspin. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na analýzu názvu, loga a vznikající vizuální identitu firmy. V teoretické části se práce věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým složkám, jako je firemní design, filozofie a hodnota budované značky. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci zjištěných dat. Výzkum je prováděn metodou osobního rozhovoru s potencionálními a současnými obchodními partnery společnosti. Cílem výzkumu je zjistit, jak je právě vznikající firemní design společnosti vnímán jejími zákazníky.
dc.format 70 s. (113901)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject značka cs
dc.subject název cs
dc.subject logo cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject brand en
dc.subject name en
dc.subject logo en
dc.subject website en
dc.subject marketing research en
dc.subject qualitative research en
dc.title Firemní identita zvolené značky
dc.title.alternative Corporate Identity for Selected Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the corporate identity of a company Brainspin. The main part of the research is focused on the analysis of the name, logos and emerging visual identity of the company. In the theoretical part, the thesis focuses on corporate identity and its individual components, as corporate design, philosophy and brand value. In the practical part, the bachelor thesis focuses on the interpretation of the data. The research is conducted through a method of the personal interview with potential and current business partners of the company. The aim of the research is to find out how the company's emerging corporate design is perceived by its customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47593
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kalábová_2017_dp.pdf 4.501Mb PDF View/Open None
kalábová_2017_op.docx 122.9Kb Unknown View/Open None
kalábová_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account