Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Zapletalová, Jitka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:16Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41455
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na virální videa či kampaně vysokých škol, které používají vysoké školy pro propagaci. V teoretické části je popsán vývoj vysokých škol a marketingové řízení vysokých škol. Práce se věnuje také demografickému vývoji a komunikaci s cílovou skupinou. Hlavní část teorie popisuje virální marketing, formy virálního marketingu a virální video. V praktické části práce jsou uvedeny příklady virálních kampaní vysokých škol a jejich rozbor. V této části je také provedena analýza dotazníkového šetření, která je zaměřena na uchazeče o vysokoškolské studium a jejich povědomí o virálních kampaních vysokých škol, a následně také analýza rozhovoru s vybranými studenty, kteří zhodnotí vybrané virální kampaně.
dc.format 57 s. (86 100 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Virální marketing cs
dc.subject virální video cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject virální kampaň cs
dc.subject Viral marketing en
dc.subject viral video en
dc.subject target group en
dc.subject communication en
dc.subject viral campaign en
dc.title Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
dc.title.alternative Viral Videos as Promotional Tool of Universities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis examines the use of viral videos by institutions of higher education in their promotional campaigns. In the theoretical part there is a description of the development of higher education institutions and the development of their marketing management. The thesis also explores the development of the target demographic and communication with the target group. The main theoretical part discusses viral marketing, types of viral marketing and viral videos. In the practical part of the thesis there are examples of viral campaigns carried out by higher education institutions and an analysis of these campaigns. It also includes an analysis of a survey carried out by questionnaire investigating the awareness of these viral campaigns among applicants for further education courses, and an analysis of interviews with selected students where they evaluate selected viral campaigns.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47620
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalová_2017_dp.pdf 2.635Mb PDF View/Open None
zapletalová_2017_op.docx 124.2Kb Unknown View/Open None
zapletalová_2017_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account