Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol |
Author: |
Zapletalová, Jitka
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na virální videa či kampaně vysokých škol, které používají vysoké školy pro propagaci. V teoretické části je popsán vývoj vysokých škol a marketingové řízení vysokých škol. Práce se věnuje také demografickému vývoji a komunikaci s cílovou skupinou. Hlavní část teorie popisuje virální marketing, formy virálního marketingu a virální video. V praktické části práce jsou uvedeny příklady virálních kampaní vysokých škol a jejich rozbor. V této části je také provedena analýza dotazníkového šetření, která je zaměřena na uchazeče o vysokoškolské studium a jejich povědomí o virálních kampaních vysokých škol, a následně také analýza rozhovoru s vybranými studenty, kteří zhodnotí vybrané virální kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41455
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47620
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account