Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům firmy TRADIX UH, a.s. |
Author: |
Končitíková, Dana
|
Advisor: |
Křižková, Jana
|
Abstract:
|
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu marketingového mixu služeb firmy TRADIX UH, a.s. Podnik se zabývá prodejem širokého sortimentu stavebních materiálů, stavební chemie, nářadí dorbné mechanizace a pracovních pomůcek. Hlavním cílem bakaléřské práce je důkladně analyzovat, poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti. Navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4151
|
Date:
|
2006-12-08 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
4689
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account