[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Author: Mastacan, Václav
Advisor: Culík Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov. Na základě poznatků byly vzneseny návrhy ke zlepšení současné situace firmy Zahradní centrum Kudlov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41541
Date: 2017-07-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: F 47776


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mastacan_2017_dp.pdf 3.744Mb PDF View/Open None
mastacan_2017_op.docx 27.88Kb Unknown View/Open None
mastacan_2017_vp.docx 22.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account