[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Mastacan, Václav
dc.date.accessioned 2017-10-04T11:25:07Z
dc.date.available 2017-10-04T11:25:07Z
dc.date.issued 2017-07-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41541
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov. Na základě poznatků byly vzneseny návrhy ke zlepšení současné situace firmy Zahradní centrum Kudlov.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Baťa cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Tools of marketing communication en
dc.subject Advertisement en
dc.subject Baťa en
dc.subject Promotion en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Usage of Principles of the Marketing Communication from Baťa a.s. until 1945 for Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2017-09-19
dc.description.abstract-translated The goal of this Bachelor thesis is to make suggestion of improvement for marketing communication of chosen company, based on analysis of marketing communication in Baťa company until 1945, and knowledge gain from it. Theoretical part defines concept of marketing, marketing communication and its tools. Practical part analyze marketing communication in Baťa company until 1945 and marketing communication of Zahradní centrum Kudlov. Based on acquired knowledge were made suggestions targeting improvement in actual situation of Zahradní centrum Kudlov.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47776
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2017-08-28
local.subject Baťovy závody. Reklamní oddělení cs


Files in this item

Files Size Format View Description
mastacan_2017_dp.pdf 3.744Mb PDF View/Open None
mastacan_2017_op.docx 27.88Kb Unknown View/Open None
mastacan_2017_vp.docx 22.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account