[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Culík Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Mastacan, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-10-04T11:25:07Z |
|
dc.date.available |
2017-10-04T11:25:07Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41541
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov. Na základě poznatků byly vzneseny návrhy ke zlepšení současné situace firmy Zahradní centrum Kudlov. |
|
dc.format |
69 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Baťa
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Tools of marketing communication
|
en |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
Baťa
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Usage of Principles of the Marketing Communication from Baťa a.s. until 1945 for Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2017-09-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this Bachelor thesis is to make suggestion of improvement for marketing communication of chosen company, based on analysis of marketing communication in Baťa company until 1945, and knowledge gain from it. Theoretical part defines concept of marketing, marketing communication and its tools. Practical part analyze marketing communication in Baťa company until 1945 and marketing communication of Zahradní centrum Kudlov. Based on acquired knowledge were made suggestions targeting improvement in actual situation of Zahradní centrum Kudlov. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47776
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-08-28 |
|
local.subject |
Baťovy závody. Reklamní oddělení
|
cs |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account