| Title: | Budování značky vysokých škol | 
| Author: | Sasínková, Martina | 
| ISBN: | 978-80-7454-718-8 | 
| URI: | http://hdl.handle.net/10563/41601 | 
| Date: | 2010-07-14 | 
| Publisher: | 
 | 
| Page count: | 
 | 
| Availability: | Bez omezení | 
Abstrakt:
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty.
| Files | Size | Format | View | Description | 
|---|---|---|---|---|
| sasínková_2017_teze.pdf | 2.476Mb | 
View/ | 
||
| sasínková_2017_dp.pdf | 3.756Mb | 
View/ | 
None | |
| sasínková_2017_op.pdf | 251.0Kb | 
View/ | 
None | |
| sasínková_2017_vp.pdf | 2.066Mb | 
View/ | 
None |