Budování značky vysokých škol
Show simple item record
dc.contributor.author |
Sasínková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-01-03T13:10:12Z |
|
dc.date.available |
2018-01-03T13:10:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-07-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.isbn |
978-80-7454-718-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41601
|
|
dc.description.abstract |
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty. |
|
dc.format |
47 |
|
dc.format.extent |
170 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
pilíře značky
|
cs |
dc.subject |
terciární vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
fakulta
|
cs |
dc.subject |
kroky pro budování značky
|
cs |
dc.subject |
Brand Building
|
en |
dc.subject |
Pillars of Brand
|
en |
dc.subject |
Tertiary Education
|
en |
dc.subject |
Brand Building Steps
|
en |
dc.title |
Budování značky vysokých škol |
cs |
dc.title.alternative |
Building a Brand of Universities |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Molnár, Zdeněk |
|
dc.contributor.referee |
Porvazník, Ján |
|
dc.date.accepted |
2017-12-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Disertační práce na téma "Budování značky vysokých škol" se zabývá problematikou budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty v ČR. Toto užší zaměření já dáno především vlivem demografického vývoje, kdy studentů na vysokých školách ubývá ve všech stupních studia a největší pokles studentů zaznamenávají především ekonomické fakulty. První část práce řeší současný stav v oblasti brandingu, důraz je kladen na hodnocení vysokých škol. Dále jsou v práci definovány cíle, stanoveny hypotézy a popsána metodika zpracování dizertační práce. Hlavní část práce je věnována kvantitativnímu průzkumu u cílových skupin ekonomických fakult v ČR. Dále je vytvořen metodický postup pro analyzování a budování značky vysokých škol se zaměřením na ekonomické fakulty. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49058
|
|
dc.date.submitted |
2017-06-05 |
|
local.subject |
vysoké školy
|
cs |
local.subject |
vysoké ekonomické školy
|
cs |
local.subject |
budování značky
|
cs |
local.subject |
universities and colleges
|
en |
local.subject |
universities of economics
|
en |
local.subject |
brand building
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account