A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy
Show full item record
No preview available
Title:
|
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy |
Author: |
Privrelová, Veronika
|
Advisor: |
Dujka, Petr
|
Abstract:
|
Účelem předkládané práce je výzkum nákupních zvyklostí a možných rozdílů nebo změn mezi generacemi X a Y v době sdílené ekonomiky. Teoretická část práce vysvětluje základy ekonomiky sdílení a síly, které ji řídí, obecné chování spotřebitelů, faktory které ho ovlivňují, druhy chování a kroky, které spotřebitelé podnikají při nákupu. Další část teorie se zaměřuje na marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a taktéž různé výzkumné metody. V neposlední řadě jsou podrobně vysvětleny charakteristiky Generací X a Y, stejně jako generační mezera vnímaná veřejností. Praktická část vychází z výzkumu provedeného dotazníkem. Předposlední část práce shrnuje závěry vyvozené z výsledků dotazníku. Závěr je poslední částí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41664
|
Date:
|
2017-11-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
49204
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account