dc.contributor.advisor |
Dujka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Privrelová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:36Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:36Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41664
|
|
dc.description.abstract |
Účelem předkládané práce je výzkum nákupních zvyklostí a možných rozdílů nebo změn mezi generacemi X a Y v době sdílené ekonomiky. Teoretická část práce vysvětluje základy ekonomiky sdílení a síly, které ji řídí, obecné chování spotřebitelů, faktory které ho ovlivňují, druhy chování a kroky, které spotřebitelé podnikají při nákupu. Další část teorie se zaměřuje na marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a taktéž různé výzkumné metody. V neposlední řadě jsou podrobně vysvětleny charakteristiky Generací X a Y, stejně jako generační mezera vnímaná veřejností. Praktická část vychází z výzkumu provedeného dotazníkem. Předposlední část práce shrnuje závěry vyvozené z výsledků dotazníku. Závěr je poslední částí práce. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace X
|
cs |
dc.subject |
Generace Y
|
cs |
dc.subject |
sdílená ekonomika
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
generační propast
|
cs |
dc.subject |
Generation X
|
en |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
Millennials
|
en |
dc.subject |
sharing economy
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
generation gap
|
en |
dc.title |
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy |
|
dc.title.alternative |
A Change in Buying Habits among Generation X and Y in the Age of the Sharing Economy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2018-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the presented work is to research shopping habits and the possible differences, or changes among generations X and Y in the age of the sharing economy. The theoretical part of the work explains the sharing economy basics, and the forces that drive the sharing economy, consumer behavior in general, factors that are influencing it, types of the behavior and the steps the consumers are taking while making a shopping decision. Another part of the theory focuses on the marketing research, the process of marketing research and different research methods. Last but not least, the characteristics of Generation X and Y are explained in detail, as well as the generation gap perceived by the public. The practical part is built upon a research conducted by the questionnaire method. The one but last part of the thesis summarizes the findings deduced from the results of the questionnaire. The final part of the work is the conclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49204
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-04 |
|
local.subject |
generace X (narození 1965-86)
|
cs |
local.subject |
generace Y (narození po r. 1981)
|
cs |