Aplikace guerilla marketingu na vybrané projekty společnosti Petarda production, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Kvapilová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:31:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T16:31:24Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4168
|
|
dc.description.abstract |
Práce byla napsána pod heslem neustálých změn doprovázejících i marketing. Proto bylo jako téma bakalářské práce zvoleno téma guerilla marketing. V práci byly uvažovány všechny moderní trendy a způsoby uvažování v této sféře marketingu. Bylo také zmíněno, že pro svět není guerilla marketing ničím novým, ale že v našich podmínkách se s tímto pojmem setkáváme velmi zřídka. Bylo také upozorněno na fakt, že guerilla marketing je často spojován s příliš nekorektními marketingovými kampaněmi. Cílem této práce bylo ukázat, že guerilla marketing není jen pro ty nejodvážnější, ale že je vhodný pro každou kampaň. Toto bylo doloženo jeho aplikací na dva zcela se odlišující projekty společnosti Petarda production, a.s. Bylo také provedeno doporučení spolu s nákladovou a rizikovou analýzou. |
cs |
dc.format |
65 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1071852 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
Guerilla Marketing
|
en |
dc.title |
Aplikace guerilla marketingu na vybrané projekty společnosti Petarda production, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Guerilla Marketing applications for selected projects in Petarda company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kořenek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work has been written in a shade of constant changes including marketing as well. That is why the topic for it, guerilla marketing, has been chosen. There have been all the latest trends considered and included in this marketing area. It was also mensioned that guerilla marketing was not a new thing in the world in any way, but we do not apply it as often as elsewhere. It was noticed that guerilla marketing is often connected with incorrect marketing campaignes. The aim of this work was to show that guerilla marketing is not for the bravest people only, but it is suitable for every campaigne. This has been proved by its applying in two completely different projects in Petarda company. There has been a recommendation made to the company together with costs and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6833
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account