dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Drienková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:46Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:46Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41801
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji na charakteristiku společnosti, metodiku výzkumu a samotnou analýzu aktuální spokojenosti zákazníků. V závěru bakalářské práce jsou popsány doporučení a návrhy, které by měly pomoct ke zvýšení zákaznické spokojenosti. |
|
dc.format |
99 s. (104 542) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
zákaznická spokojenost
|
cs |
dc.subject |
kamenná prodejna
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
brick-and-mortar shop
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with an analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. This thesis is divided into two parts. The first part of the thesis, which is theoretical, describes a customer and the importance of a customer for a company. Moreover, the theoretical part also deals with topics such as customer satisfaction, monitoring of customer satisfaction, marketing mix, and marketing research. The practical part focuses on the description of the company, the research methodology, a questionnaire and the analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company. In the end of the thesis were proposed recommendations and suggestions which should help increase customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49384
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-05-03 |
|
local.subject |
vinařství
|
cs |
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
winery
|
en |
local.subject |
wine making
|
en |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |