Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Prvotní prvky reklamy, užívané v antickém Řecku a Římě |
Author: |
Diviš, Luboš
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou počátků reklamních forem v antickém Řecku a Římě. Cílem této práce je zjistit, zda je možné rozšířit teorii 4V. Dalším cílem je formulovat doporučení pro změnu současné reklamní praxe za využití metod využívaných ve zkoumaném období. V praktické a projektové části práce jsou použity, historická analý-za, komparativní analýza a sekundární analýza odborných dokumentů. Na základě analý-zami získaných dat, je formulován závěr práce. Tato diplomová práce doporučuje současné reklamní praxi, podle vzoru antické reklamy, užívat minimalističtější reklamní sdělení ori-entované přímo na výrobek či službu. V práci bylo dále zjištěno, že je možné rozšířit stáva-jící teorii 4V o jeden další element, reklamu pomocí word of mouth, a formulovat tak teorii 5V |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42419
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
50282
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account