Koncepce a význam loga z pohledu brandingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce a význam loga z pohledu brandingu

Show full item record

No preview available
Title: Koncepce a význam loga z pohledu brandingu
Author: Hadašová, Michaela
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku loga a jeho významem v rámci brandingu. V teoretické části práce se autorka věnuje základní teorii brandingu, značce, a především se zaměřuje na význam a funkci logo a průběh jeho tvorby. V rámci praktické části práce je proveden kvalitativní výzku založený na sémiotické analýze vybraných log a individuálních hloubkových rozhovorech. Při nich autorka zjišťuje míru vybavování log známých značek respondenty, a také jejich subjektivní hodnocení konkrétních log ve vztahu ke značce. Cílem práce je vyvodit východiska pro vznik loga vycházející z primárních i sekundárních šetření a klientského briefu a zpracovat návrh nového loga pro vybranou značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42423
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50288


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hadašová_2018_dp.pdf 8.755Mb PDF View/Open None
hadašová_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
hadašová_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account