Koncepce a význam loga z pohledu brandingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Koncepce a význam loga z pohledu brandingu |
Author: |
Hadašová, Michaela
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku loga a jeho významem v rámci brandingu. V teoretické části práce se autorka věnuje základní teorii brandingu, značce, a především se zaměřuje na význam a funkci logo a průběh jeho tvorby. V rámci praktické části práce je proveden kvalitativní výzku založený na sémiotické analýze vybraných log a individuálních hloubkových rozhovorech. Při nich autorka zjišťuje míru vybavování log známých značek respondenty, a také jejich subjektivní hodnocení konkrétních log ve vztahu ke značce. Cílem práce je vyvodit východiska pro vznik loga vycházející z primárních i sekundárních šetření a klientského briefu a zpracovat návrh nového loga pro vybranou značku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42423
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
50288
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account