Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivní komunikace mezi marketingovými pracovníky a grafickými designéry |
Author: |
Hrnčířová, Dominika
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá efektivitou komunikace mezi studenty grafických oborů a marketingové komunikace, kteří jsou zapojeni do předmětu Komunikační agentura, zkráceně KOMAG, na univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Práce popisuje parametry interní komunikace v komunikačních agenturách. Zkoumá vliv teoretické znalosti na efektivitu praxe, rozdělení zodpovědnosti nebo znalost terminologie a její následné použití. Důležitým faktorem je pohled na komunikaci obou zainteresovaných stran, studentů grafických oborů a marketingových komunikací. Na jejich pocit komfortu, vnímání komunikace a znalost terminologie se soustředí provedený výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. V projektové části je na základě závěrů z analýzy výzkumu navržena příručka pro marketingově orientované studenty předmětu Komunikační agentura, která rozebírá pravidla v komunikaci při tvorbě vizuálních výstupů projektu. Zaměření projektu je podpořeno dodatečným rozhovorem s vedoucím Komunikační agentury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42424
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
50290
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account