Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun
Author: Krhánek, Ondřej
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření ideální strategie pro celý proces rebrandingu a změny názvu značky Capri-Sun. K tomu je zapotřebí provést analýzu stávající situace, určit momentální pozici na trhu a vnímání značky. Dále definovat cílové skupiny a profil zákazníka, pomocí výzkumů zjistit klíčové aspekty v rozhodování zákazníka o nákupu, hlavní asociace spojené s produktem a na základě toho zvolit optimální formu komunikačního mixu. Vý-stupem práce bude podrobný a kompletní komunikační plán pro období rebrandingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42430
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50301


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krhánek_2018_dp.pdf 5.098Mb PDF View/Open None
krhánek_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
krhánek_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account