Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Albrechtová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42457
|
|
dc.description.abstract |
Internetová televize Stream.cz se dlouhodobě potýká s nedostatečnou znalostí své značky. Její diváci mají větší povědomí o jednotlivých tvůrcích, event. pořadech a seriálech, aniž by byli schopni identifikovat, s jakým médiem jsou spjati. Nežádoucí status quo je důvodem ke změně, a to vytvořením tzv. "umbrella brandu", který zastřeší videoprodukci této VOD služby. K posunu ve vnímání značky má přispět navrhovaná kampaň vycházející z předchozího úspěchu tří na sobě nezávislých videí, jež se po svém zveřejnění stala pasivně virální. Jejím záměrem je spontánní šíření účelově napodobit a využít aktivně virální video jako nástroj marketingové komunikace. Stěžejní je s uplatněním metod kvalitativního výzkumu najít teoretický algoritmus eliminující nepředvídatelnost šíření virálu a podporující řízenost procesu i jeho stanové cíle. Jeho definice je tématem diplomové práce Virální video jako nástroj posilující znalost značky. |
|
dc.format |
86 s (celkem 153 760) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetová televize
|
cs |
dc.subject |
umbrella efect
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth
|
cs |
dc.subject |
znalost značky
|
cs |
dc.subject |
Brand awarness
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
streaming service
|
en |
dc.subject |
umbrella efect
|
en |
dc.subject |
viral video
|
en |
dc.subject |
word of mouth
|
en |
dc.title |
Virální video jako nástroj posilující znalost značky |
|
dc.title.alternative |
Viral Video as a Tool for Strengthening of Brand Awareness |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Internet Television Stream.cz has been struggling with a lack of knowledge of its brand for a while. The Stream.cz audience has a greater awareness of the individual creators, programs and series without being able to identify that the above mentioned are actually related to Stream.cz (as medium itself). This undesirable status quo is the motivating factor for creating the so-called "umbrella brand,'' which will cover the video production of this video on demand service. For a better brand perception should help the proposed campaign, which is based on the success of the previous three videos, released independently of each other. These videos have become passive viral, after being released online. The proposed campaign's purpose is the spontaneous propagation purposefully imitate and use viral video actively as a marketing communication tool. It is therefore essential to find a theoretical algorithm to eliminate the unpredictability of the viral propagation and its process management and goals. The algorithm's definition is the topic of this thesis called viral Video a as a brand-enhancing tool. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50340
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account