dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Beránek, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42459
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá výběrem vhodného softwaru, pomocí kterého by profesionálové na volné noze v oboru marketingových komunikacích mohli efektivně řídit své projekty. Teoretická část se věnuje základům problematiky. Vysvětluje důležité pojmy, metody a přístupy. Popisuje základní funkce dostupné u softwaru pro řízení projektů. Dále se zabývá popisem cílové skupiny pro pochopení organizace její práce. Na začátku praktické části se autor věnoval analýze nabídky softwarových nástrojů pro řízení projektů v marketingových komunikacích. Dále byly provedeny hloubkové rozhovory s nezávislými profesionály z daného oboru. Na základě informací zjištěných od cílové skupiny byly definovány požadavky na funkcionality a další kritéria, které by měl ideální software splňovat. V projektové části se vycházelo z poznatků zjištěných v praktické části. Na základě potřeb a s ohledem na charakter práce cílové skupiny byl navržen nejvhodnější software pro projektové řízení. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
nezávislí profesionálové
|
cs |
dc.subject |
softwarové nástroje pro řízení projektů
|
cs |
dc.subject |
vhodný nástroj pro řízení projektů
|
cs |
dc.subject |
Trello
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
independent professionals
|
en |
dc.subject |
software tools for project management
|
en |
dc.subject |
suitable project management tool
|
en |
dc.subject |
Trello
|
en |
dc.title |
Analýza softwaru pro projektové řízení v marketingových komunikacích |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Software for Project Management in Marketing Communications |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the selection of suitable software, by which freelance professionals in marketing communications could effectively manage their projects. The theoretical part deals with the basics of the problem. It explains important concepts, methods and approaches. It also describes the basic features available in project management software. It also deals with the description of the target group for understanding the organization of their work. At the beginning of the practical part, the author devoted his analysis to available software tools for project management in marketing communications. In-depth interviews with independent professionals from the field were also carried out. Based on the information found with the target group, the functional requirements and other criteria that the ideal software should meet are defined. The project part was based on the findings found in the practical part. Based on the needs and the nature of the work of the target group, the most suitable project management software was suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50342
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|