Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford |
Author: |
Dudek, Erik
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je analýza hlavních faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování majitelů vozidel značky Ford. Teoretická část práce vymezuje stěžejní pojmy daného téma-tu jako jsou značka, řízení značky, nákupní chování a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá samotnou historií značky Ford, její hodnotou a strategii a analyzuje data zjištěná z primárního i sekundárního výzkumu. V projektové části diplomové práce je zpracován návrh kampaně pro automobil Ford Mondeo, který vychází z analýzy a interpretace dat zjištěných v provedeném výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42462
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
50345
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account