Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford

Show full item record

No preview available
Title: Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Author: Dudek, Erik
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tématem diplomové práce je analýza hlavních faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování majitelů vozidel značky Ford. Teoretická část práce vymezuje stěžejní pojmy daného téma-tu jako jsou značka, řízení značky, nákupní chování a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá samotnou historií značky Ford, její hodnotou a strategii a analyzuje data zjištěná z primárního i sekundárního výzkumu. V projektové části diplomové práce je zpracován návrh kampaně pro automobil Ford Mondeo, který vychází z analýzy a interpretace dat zjištěných v provedeném výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42462
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50345


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dudek_2018_dp.pdf 4.870Mb PDF View/Open None
dudek_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
dudek_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account