Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Dudek, Erik
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42462
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je analýza hlavních faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování majitelů vozidel značky Ford. Teoretická část práce vymezuje stěžejní pojmy daného téma-tu jako jsou značka, řízení značky, nákupní chování a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá samotnou historií značky Ford, její hodnotou a strategii a analyzuje data zjištěná z primárního i sekundárního výzkumu. V projektové části diplomové práce je zpracován návrh kampaně pro automobil Ford Mondeo, který vychází z analýzy a interpretace dat zjištěných v provedeném výzkumu. |
|
dc.format |
105 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
automobilový průmysl
|
cs |
dc.subject |
Ford Motor Company
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Brand Building
|
en |
dc.subject |
Purchasing Behavior
|
en |
dc.subject |
Automotive Industry
|
en |
dc.subject |
Ford Motor Company
|
en |
dc.title |
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford |
|
dc.title.alternative |
Purchase Decision Making of Ford Customers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is the analysis of the main factors influencing the purchasing behavior of the owners of Ford vehicles. The theoretical part of the thesis defines the key concepts of a given topic, such as brand, brand management, purchasing behavior and marketing research. The practical part deals with the history of Ford brand, its value and strategy, and analyzes data from primary and secondary research. In the project part of the thesis is prepared a proposal for a campaign for Ford Mondeo, which is based on the analy-sis and interpretation of the data found in the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50345
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account