Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Dudek, Erik
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42462
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je analýza hlavních faktorů, které ovlivňují nákupní rozhodování majitelů vozidel značky Ford. Teoretická část práce vymezuje stěžejní pojmy daného téma-tu jako jsou značka, řízení značky, nákupní chování a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá samotnou historií značky Ford, její hodnotou a strategii a analyzuje data zjištěná z primárního i sekundárního výzkumu. V projektové části diplomové práce je zpracován návrh kampaně pro automobil Ford Mondeo, který vychází z analýzy a interpretace dat zjištěných v provedeném výzkumu.
dc.format 105
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject automobilový průmysl cs
dc.subject Ford Motor Company cs
dc.subject Brand en
dc.subject Brand Building en
dc.subject Purchasing Behavior en
dc.subject Automotive Industry en
dc.subject Ford Motor Company en
dc.title Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
dc.title.alternative Purchase Decision Making of Ford Customers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is the analysis of the main factors influencing the purchasing behavior of the owners of Ford vehicles. The theoretical part of the thesis defines the key concepts of a given topic, such as brand, brand management, purchasing behavior and marketing research. The practical part deals with the history of Ford brand, its value and strategy, and analyzes data from primary and secondary research. In the project part of the thesis is prepared a proposal for a campaign for Ford Mondeo, which is based on the analy-sis and interpretation of the data found in the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50345
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dudek_2018_dp.pdf 4.870Mb PDF View/Open None
dudek_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
dudek_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account