dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Klusoň, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42470
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je zjištění vlivu Employer Brandingu na generaci Y a zdali existuje univerzální návod na tvorbu takovéto efektivní komunikace, která bude cílená na danou generaci. Mileniálové se liší od předchozích generací a komunikace na ně je velmi specifická. V úvodu se práce zaměřuje především na definování generace Y, jejich uvažo-vání, jak se liší od předchozích generací, jaký komunikační obsah konzumují a skrze jaká média. V praktické části se práce věnuje analýze dat společnosti Universum, které stano-vují výchozí situaci pro následovný průzkum. Ten je pak hlavním přínosem dané práce. Byl realizován kvalitativní i kvantitativní průzkum mezi generací Y, který odhaluje klíčové atributy na základě kterých, si mileniálové vybírají zaměstnavatele a jak a skrze jaké medi-ální kanály vnímají náborovou komunikaci jednotlivých zaměstnavatelů. Projektovou částí práce je pak návrh komunikace na efektivní budování atraktivní značky na generaci Y pro společnost Proudly. |
|
dc.format |
104 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zaměstnavatelská značka
|
cs |
dc.subject |
Generace Y
|
cs |
dc.subject |
mileniálové
|
cs |
dc.subject |
atraktivní zaměstnavatel
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
employer branding
|
cs |
dc.subject |
EVP
|
cs |
dc.subject |
recruiting
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
trh práce
|
cs |
dc.subject |
Employer Brand
|
en |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
Milennialls
|
en |
dc.subject |
Attractive Employer
|
en |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
Em-ployer Branding
|
en |
dc.subject |
EVP
|
en |
dc.subject |
Recruiting
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Labor Market
|
en |
dc.title |
Employer branding na generaci Y |
|
dc.title.alternative |
Employer Branding for Generation Y |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my diploma thesis is to determine the impact of Employer Branding on Genera-tion Y and whether there is a universal guide to creating such effective communication that will be targeted to this generation. Millennials are different from previous generations, and communication is very specific to them. In the introduction, the thesis focuses primarily on defining the Generation Y, their consideration, how they differ from previous generations, what content they consume and through which media. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the Universum data, which establishes the initial situation for the following research. This is the main benefit of the work. A qualitative and quantitative survey between the Y generation, which reveals the key attributes on the basis of which the millennials choose employers and how and through which media channels perceive the recruitment communication of individual employers, would be realized. The project part of the thesis is a draft of communication for the effective building of an attractive brand for Y generation for company Proudly. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50360
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|